استاندار کرمانشاه گفت : تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار نفر از گذرگاه رسمی خسروی به کشور بازگشته‌اند و آمادگی کامل برای ورود زائران از این مرز رسمی به کشور وجود دارد.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه گفت : از ابتدای بازگشایی مرز رسمی خسروی در ۲۳ مردادماه امسال تاکنون بیش از ۲۷۰هزار نفر از این گذرگاه رسمی عازم عتبات عالیات در کشور عراق شده‌اند.

وی اظهار داشت: با توجه به شبانه روزی بودن بازگشت زائران، آمار زائرانی که از مرز خسروی به کشور وارد می‌شوند، روند افزایشی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: تردد در مرز رسمی خسروی روان و تسهیل شده است و همه خدمتگزار زائران و مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها جهادی خدمتگزار زائران اربعین هستیم.

او گفت: شرایط برای اسکان و پذیرایی از زائران در مرز خسروی هنگام ورود به کشور فراهم شده است و تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها پای کار هستند تا به زائران خدمات رسانی کنند.

وی گفت: از زواری که به کشور برمی گردند درخواست می‌کنیم با توجه به خستگی حتما در موکب‌ها استراحت داشته باشند ضمن اینکه اتوبوس نیز به تعداد کافی برای انتقال زائران و جابجایی آن‌ها به مرز خسروی وجود دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.