سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : از ابتدای بازگشایی مرز خسروی بیش از ۲۹۰ هزار زائر از مرز خسروی به کربلای معلی مشرف شده اند..

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : از بیست و سوم مردادماه سال جاری بیش از ۲۹۰ زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی گفت: فرآیند بازگشت زوار هم از چند روز پیش شروع شده و الان هم به نقطه اوج خود رسیده است. تاکنون بیش از ۱۵۰ نفر از زائران به وطن بازگشته‌اند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: با توجه به اینکه ورود زائران به مرز به صورت ۲۴ ساعت است، ازدحام جمعیت نداریم هماهنگی لازم هم برای حمل و نقل انجام شده است. اتوبوس‌های مستقر در مرز به مقصد کرمانشاه و تهران زوار را منتقل می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: با توجه به مجموعه برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها، الحمدالله هیچگونه مشکلی خاصی در مرز و شهر قصرشیرین نداشتیم.

وی گفت: نواقص و تجربیات امسال را به لحاظ ورود، خروج، جاده‌ای، پارکینگ، آبرسانی، گازرسانی و... شناسایی خواهیم کرد و ان‌شاءالله برای سال آینده برطرف خواهیم کرد.

وی مجموع خروجی و ورودی زائران از مرز خسروی را بیش از ۵۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد زائر مُبلغ مرز بین‌المللی خسروی برای سال آینده خواهند بود و به طور قطع تعداد زائران بیشتر خواهیم داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.