کمک میلیاردی مردم قزوین در شور عاطفه‌ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین از کمک ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی مردم قزوین در مرحله نخست برگزاری شور عاطفه‌ها در سطح استان خبر داد.

فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: تاکنون بر اساس گزارش دریافتی از ادارات کمیته امداد سطح استان نزدیک ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان میزان مشارکت مردم در مرحله نخست برگزاری شور عاطفه‌ها در استان قزوین بوده است.

فرهادی افزود: مرحله دوم شور عاطفه‌ها از اول تا ۱۵ مهر ماه در مدارس برگزار می‌شود و کمک‌ها توسط مدیران مدارس، انجمن اولیا و مربیان و دانش آموزان صورت می‌گیرد و کمک‌ها برای دانش آموزان همان مدرسه هزینه می‌شود.

وی عنوان کرد: از مجموع کمک‌های مردمی نزدیک به ۵۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و حدود ۲ میلیارد تومان غیر نقدی بوده و مابقی درآمد حاصل شده در شور عاطفه‌ها از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری شده که این کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری هم به صورت ۶۰۰ میلیون تومان نقدی و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان غیرنقدی بوده است.

فرهادی اعلام کرد: امسال در شور عاطفه‌ها نزدیک به ۲۰ درصد افزایش کمک‌های مردمی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

وی با اشاره به استمرار جمع آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار استان برای اهدای کمک‌های غیرنقدی می‌توانند به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس مراجعه کرده و در خصوص کمک‌های نقدی هم می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ و یا با استفاده از تلفن همراه و شماره گیری کد دستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به حساب کمیته امداد واریز کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قزوین گفت: کمک‌های جمع آوری شده در سطح استان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده و اگر کمک جدیدی هم از ادارات دریافت کنیم در اسرع وقت توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار