قائدامینی:

مردم هرگونه گران فروشی در زمینه فرم مدارس را اطلاع دهند

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی و تخلف احتمالی، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام و اطلاع‌رسانی نمایند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

غلامرضا قائدامینی معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: والدین دانش‌آموزان در چهارمحال و بختیاری مراقب گران فروشان باشند و لباس فُرم مدارس را گران نخرند چراکه قیمت مصوب انواع لباس فُرم مدارس اعلام شده است.

وی افزود: بر همین اساس هر دست لباس فُرم مقطع پیش‌دبستانی برای دختران دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و برای پسران دو میلیون و ۵۰ هزار ریال تعیین شد.

قائدامینی اضافه کرد: این نرخ‌گذاری در مقطع اول تا سوم ابتدایی برای دختران دو میلیون و ۶۵۰ هزار ریال و برای پسران دو میلیون و ۳۴۰ هزار ریال اعلام شده است.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: بهای لباس فُرم مدارس در مقطع چهارم تا ششم دبستان برای دختران سه میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و برای پسران دو میلیون و ۴۵۰ هزار ریال مشخص شد.

قائدامینی تأکید کرد: این قیمت در مقاطع راهنمایی و دبیرستان برای دختران سه میلیون و ۶۵۰ هزار ریال و برای مقطع راهنمایی پسران چهار میلیون و ۴۵۰ هزار ریال و مقطع دبیرستان پسران چهار میلیون و ۶۰۰ هزار ریال مصوب شده است.

وی گفت: براساس مصوبه قیمت‌گذاری لباس فُرم مدارس چهارمحال و بختیاری جلیقه برای مقطع پیش‌دبستانی۵۰۰ هزار ریال، اول تا سوم دبستان ۵۴۰ هزار ریال، چهارم تا ششم دبستان ۶۰۰ هزار ریال و راهنمایی ۶۳۰ هزار ریال تعیین شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار