معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روش‌های تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این استان با سرعت شناسایی شود.

محسن حسین‌میرزایی در انجمن کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این استان نهادینه و روش‌های تقویت آن شناسایی و ارائه شود.

وی با تسلیت عزاداری‌های دهه آخر ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس افزود: روش‌های تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این استان با سرعت شناسایی و راهکار‌های عملیاتی آن به دبیرخانه ارائه شود.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری در توسعه شهر‌ها و محله‌ها باید بهترین زمین‌ها را برای احداث مسجدها، مدرسه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی اختصاص دهند.

حسین‌میرزایی ادامه داد: شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی چهارمحال و بختیاری در بازنگری طرح‌های جامع و تفضیلی توسعه مراکز فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.

وی اظهار داشت: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی صوتی و اجرایی شدن طرح نذر کتاب در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوهرنگ به‌سرعت تشکیل دهد و درخصوص تأمین زمین مورد نیاز برای جذب اعتبار به‌منظور احداث کتابخانه بازفت تصمیم‌گیری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار