سرهنگ کریمی گفت: در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب ۱۹ هزار نفر از استان مرکزی شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست خبری با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان گفت: مهمترین این برنامه‌ها دیدار میلیونی پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب است.

سرهنگ کریمی افزود: از استان مرکزی ۱۹ هزار نفر از استان مرکزی هستد که به صورت مجازی شنونده سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند بود.

او از اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود:: این برنامه‌ها در ۱۸۰ عنوان سرفصل تعریف شده است

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، رژ ه نیرو‌های مسلح استان، رونمایی از کتاب با موضوع دفاع مقدس و یادواره شهدا از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس خواهد بود.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک هم با اشاره به اینکه ۱۸۰ عنوان برنامه در سپاه اراک برای این ایام پیش بینی شده است گفت: در این مدت ۴۵۰ برنامه متنوع اجرا می‌شود.

همچنین خانم مفتح زاده مدیر کل محترم امور بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه بیش از هزار برنامه متنوع در حوزه زنان و خانواده در این ایام پیش بینی شده است گفت برنامه‌ها سلاله‌ها از جمله این برنامه‌ها است که در آن از فرزندان و نوه‌های شهدا تقدیر می‌شود.

مفتح زاده قدردانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اعم از مادر همسر و خواهر شهید را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: این ایام فرصت خوبی برای پاسداشت یاد شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار