تداوم اجرای طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس تا ۱۵ مهرماه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در استان تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

سجاد رستمی با اشاره به اینکه طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در استان از تاریخ ۱۵ شهریورماه آغاز شد گفت: این بازرسی‌ها با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌های صنفی و بسیج اصناف انجام شد.

وی افزود: در این مدت پنج هزار و ۴۱ بازرسی از اصناف عرضه‌کننده اقلام پرمصرف دانش‌آموزان انجام شد که در همین راستا ۳۸۰ پرونده تخلف تشکیل شده است و باید تا آخر هفته تمامی پرونده‌های تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شود.


بیشتر بخوانید


رستمی اضافه کرد: طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در چهارمحال و بختیاری تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

غلامرضا قائدامینی معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به اینکه آنالیز قیمت فرم مدارس در ابتدای تیرماه آغاز شد، گفت: باتوجه به اینکه آموزش و پرورش از ۱۰ درصد سود خود صرف‌نظر کرد، قیمت فرم مدارس تغییر چندانی نداشت.

وی افزود: از زمان آغاز طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در استان حداقل یکبار از صنف‌های کیف و کفش، پوشاک و نوشت‌افزار بازرسی به‌عمل آمده است و بازرسی‌ها هدفمند بود.

قائدامینی با تاکید بر اینکه در ۷۰ درصد اقلام لوازم‌التحریر با افزایش قیمت مواجه شده‌ایم، عنوان کرد: با افزایش تقاضا برخی اقلام با افزایش قیمت ۳۰ درصدی مواجه شدند، خوشبختانه کالا به وفور در بازار وجود داشت.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.