همزمان با هفته دفاع مقدس مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع عملیات غرور آفرین «کمان ۹۹» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌گردد.

به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع عملیات غرورآفرین «کمان ۹۹» با محوریت کتاب «نبرد در آسمان: خاطرات محمد جاویدنیا خلبان دفاع مقدس» نوشته‌ی محمد معما، توسط این اداره کل و با همکاری آموزش و پرورش استان، صدا و سیمای مرکز جهانبین و شهرداری شهرکرد همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس برگزار می‌گردد.

این مسابقه ویژه گروه سنی ۱۳ سال به بالا می‌باشد و در قالب‌های تولید محتوا به صورت فردی و گروهی (ساخت کلیپ با تلفن همراه، ویدیوکست، پادکست و...)، نوشتنِ نامه به خلبانان جنگ، دلنوشته به شهید، داستان کوتاه و ارایه‌ی پژوهش با موضوع عملیات کمان ۹۹ اجرا می شود.


بیشتر بخوانید


مهلت شرکت در این مسابقه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ می‌باشد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت منبع مسابقه به «نرم افزار طاقچه» مراجعه و فایل این کتاب را با کد تخفیفی که توسط اداره‌ی‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در اختیار مدارس و دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد دریافت نمایند.

گفتنی است پس از اتمام مهلت مسابقه بهترین آثار پس از داوری همزمان با هفته کتاب معرفی می‌گردد و به نفرات اول هر بخش از مسابقه کارت هدیه ۱۰ میلیون ریال و نفرات دوم و سوم کارت هدیه پنج میلیون ریال اهدا می‌گردد؛ برگزاری دوره‌های آموزش نویسندگی و انیمیشن سازی، نرم‌افزار‌های ویرایش عکس و فیلم توسط اساتید استانی و کشوری، بازدید از پایگاهِ هشتم شکاری نیروی‌هوایی ارتش با حضور خلبانان جنگنده‌های ارتش و بسیاری هدایای ارزنده دیگر، از جمله جوایز این مسابقه بزرگ فرهنگی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار