آمل میزبان لیگ کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل از میزبانی این شهر در لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور، گرامیداشت شهید بهنام محمدی خبر داد.

غلامرضا رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور در ۸ منطقه برگزار می‌شود که تیم‌های مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان در منطقه ۳ به میزبانی شهر آمل به مصاف هم می‌روند.

او افزود: این مسابقات روز ۱۴ مهرماه در ۱۰ وزن ۴۱ تا ۴۵ – ۴۸ – ۵۱ – ۵۵ – ۶۰ – ۶۵ – ۷۱ – ۸۰ – ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم بین کشتی گیران رده سنی زیر ۱۷ سال برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های برتر رشته آزاد و فرنگی به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: دور رفت رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان منطقه ۳ کشور در شهر مشهد مقدس برگزار شد که در هر ۲ رشته تیم مازندران صدرنشین شد.

رضوی افزود: در رشته آزاد خراسان رضوی و خراسان شمالی به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین تیم خراسان رضوی در رشته فرنگی عنوان دوم را تکرار کرد و گلستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

برای ایجاد انگیزه و تشویق تیم‌ها و کشتی گیران برتر، تیم قهرمان لیگ منطقه‌ای و نفرات برتر اوزان دهگانه مجوز حضور مستقیم در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان سال ۱۴۰۱ را کسب خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار