رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی: متاسفانه امروز فضای مجازی بستری برای فروش کالاهای قاچاق شده است که باید تدابیری برای مقابله با آن اندیشیده شود.

سرهنگ بخشی در قرارگاه استانی مقابله با قاچاق کالا و ارز استان گفت: اقدامات برای جلوگیری از قاچاق سوخت در ۶ ماهه نخست امسال حاکی از افزایش کشفیات دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان‌های مرزی استان به شدت مستعد ذخیره قاچاق سوخت هستند، افزود: در همین راستا شهرستان زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان را در دستور کار داریم تا با برنامه منسجمی بتوانیم این مناطق را پاک سازی کنیم.

او در ادامه پیشنهاد داد جلسه مشترکی بین استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی برای تعاملات بین استانی در جهت مبارزه موثر با قاچاق کالا و ارز برگزار شود.

بخشی با بیان اینکه قاچاق کالا تهدیدی جدی برای اشتغال و تولید کشور است، متذکر شد: متاسفانه امروز فضای مجازی بستری برای فروش کالا‌های قاچاق شده است که باید تدابیری برای مقابله با آن اندیشیده شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: براساس بررسی‌های انجام شده عمده کالای قاچاق در خراسان جنوبی از استان‌های جنوبی (به خصوص بندر گناوه) حمل می‌شود و از مسیر طبس و فردوس به مشهد و تهران منتقل می‌شود و در روز‌های اخیر محموله ۶ تنی کالای قاچاق شامل پارچه و بلورجات در طبس کشف شده که مقصد آن مشهد و تهران بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.