رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: نیروی انتظامی، ستون امنیت و اقتدار ملی است و مردم قدردان تلاش‌های این مجموعه هستند.

نخعی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح نهبندان که در هنگ مرزی حسین آباد رزاق زاده برگزار شد گفت: رهبر معظم انقلاب با بیانات خود، مدال افتخار بزرگی را به نیروی انتظامی اهدا کردند.

او افزود: نیروی انتظامی، ستون امنیت و اقتدار ملی است و هر کس پلیس را تضعیف کند در عمل باعث تقویت مجرمان و بدخواهان شده است.

نخعی تأکید کرد: مرزبانی ما در شرایطی سخت مرز را کنترل می‌کند تا امنیت پایدار وجود داشته باشد و این تلاش آن‌ها در استان ما هم به صورت یک طرفه در مرز با افغانستان است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کنترل مرز‌ها در خراسان جنوبی که در همجواری با افغانستان و سیستان و بلوچستان است شرایط سختی را برای مرزبانان به وجود آورده و آن‌ها به درستی از مرز‌های ما پاسبانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


او گفت: رهبری در خصوص نقش دشمن در اغتشاشات اخیر اعلام کردند، دشمن با پیشرفت ما مشکل دارد و مذاکرات ما به خوبی داشت پیش می‌رفت و از آنجا که کاری نتوانستند بکنند دست به تحریک مردم زدند.

سرهنگ رضایی فرمانده مرزبانی نهبندان هم در این مراسم گفت: نیروی انتظامی بیش از قبل با توجه به ناامنی‌های اخیر با تشکیل اقدامات کنترلی از شرایط و فضای کشور مراقبت کرده و کوچک‌ترین تحرک از دید آن‌ها پنهان نمانده است.

حجت الاسلام خزایی امام جمعه نهبندان هم گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است برای این که قدر امنیت را بیشتر بدانیم.

او افزود: دو نعمت است که مردم از آن بهره مندند، اما قدر آن را نمی‌دانند که یکی سلامتی و دیگری امنیت است؛ مردم و جامعه ما باید بر این مورد واقف باشند که مرزبانان با چه سختی در مرز مرزبانی می‌کنند تا ما در شهر به راحتی زندگی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.