تعمیرات اساسی تاسیسات و تجهیزات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: در جهت تحقق برنامه‌های تولید بیش از ۲۸ تعمیرات اساسی توسط مناطق نفت‌خیز جنوب و بیش از ۱۴۳ تعمیر توسط همکاران نگهداری و تعمیرات شرکت آغاجاری انجام شده است.

جواد تقی زاده گفت: جلوگیری از سوزانده شدن ۱۵۱۰۰۰ بشکه نفت، راه اندازی یک ردیف از تلمبه خانه ممزوج و آماده سازی دو ردیف دیگر جهت ارسال نفت فوق سنگین میادین غرب کارون به گوره و ضخامت سنجی ۱۶۳۶۰ محل به روش آلتروسونیک از مهمترین اقدامات این شرکت در راستای تحقق برنامه‌های تولید است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری می گوید: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز اقدامات خوبی از سوی شرکت در مناطق همجوار تاسیسات صورت گرفته که می‌توان به بهسازی جاده ها، احداث پل و راه‌های فرعی، راه اندازی فرودگاه امیدیه و آغاز پروژه تکمیل جاده امیدیه به جایزان و همچنین خدمات فرهنگی و اجتماعی، رفاهی و بهداشتی و عمرانی اشاره نمود.

به گفته او تنگنا‌های این شرکت عدم نوسازی تاسیسات و وضعیت ناپایدار برخی از خطوط، تجهیزات و ماشین آلات فرآیندی، وضعیت ناوگان فرسوده حمل و نقل و کمبود نیروی انسانی را از برخی از چالش‌های شرکت آغاجاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار