نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: خداباوری، تخصص، تعهد و معنویت رمز اقتدار نیرو‌های مسلح و تفاوت اصلی آن‌ها با ارتشهای جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدارگروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش مستقر در آران و بیدگل که به مناسبت ۲۴ مهر سالگرد تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: این خداباوری نیرو‌های مسلح و پشتیبانی مردم ایران در زمان جنگ تحمیلی بود که با وجود حمایت ۷۰ کشور شرق و غرب از صدام در مقابل بعثی‌ها ایستادند و مقاومت کردند.

به گفته او، معنویت و خداباوری نیرو‌های مسلح ما حتی برای حزب الله در مقابله با صهیونیست‌ها الگو و سرمشق قرار گرفت بطوریکه معاون سید حسن نصرالله در پاسخ افرادی که از او پرسیدند ایران چه چیزی به حزب الله داد گفت: ما از پاسداران دهه ۶۰ خداباوری را آموختیم.

امام جمعه کاشان از شهیدان صیاد شیرازی و ابراهیم هادی به عنوان الگو‌های معنویت و خداباوری یاد کرد و افزود: ایمان خداباوری، فناوری و تخصص و تعهد است که ارتش ما را قوی و مجهز به تسلیحات پیشرفته نظامی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خطاب به مسئول عقیدتی نیز گفت: فعالیت‌های فرهنگی از نظر مبانی اسلامی برای خانواده‌ها و فرزندانشان به اندازه‌ای باید قوی و موثر باشد که محتوای مسموم فضای مجازی بر فرزندانمان تاثیر نگذارد.

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با فرمان امام خمینی (ره) ۲۴ مهر ۱۳۵۸ تأسیس شد؛ این سازمان «نظارت بر حفظ و اجرای موازین اسلامی، ارائه آموزش‌های عقیدتی و سیاسی، ارتقاء بینش دینی و سیاسی کارکنان ارتش، انتشار نشریات، کتاب‌ها و دیگر محصولات فرهنگی و هنری و ایفای کلیه وظایف روابط عمومی در ارتش» را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.