سیزدهمین المپیاد عملیاتی ورزشی آتش نشانان کشور

سیزدهمین المپیاد عملیاتی ورزشی آتش نشانان کشور با معرفی تیم‌های برتر به کار خود در تبریز پایان داد.

در این المپیاد تیم آتش نشانی تبریز به مقام اول مسابقات دست یافت و تیم آتش نشانی شاهرود دوم و تیم آتش نشانی مشهد سوم شد.

در این المپیاد ۳۰ تیم از شهر‌های استان‌های مختلف کشور حضور داشتند که مسابقات در رشته‌های دو صدمتر، دو ۴۰۰ متر امدادی، چالش‌های عملیاتی آتش نشانان و آبرسانی از ۱۶ تا ۱۹ مهر به میزبانی تبریز برگزار شد.

یعقوب هوشیارشهردار تبریز در این مراسم اختتامیه از افتتاح حدود ۱۲ پروژه در تبریز خبر داد.

او اظهار کرد: افزایش اتوبوس‌های شهری، افتتاح خیابان استاد عابد، افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهید فلاحی و بهسازی از جمله این پروژه هاست.

او با اشاره به اینکه ورزش با کمترین هزینه نشاط بالایی را در بین مجموعه‌های مختلف ایجاد می‌کند گفت: هدف ما این است که در لایه‌های مختلف اجتماعی و اقشار مختلف کارمندی و کارگری و در رده‌های مختلف سنی ورزش را توسعه دهیم.

حجت الاسلام برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در این مراسم گفت: برای توسعه ورزش نیاز است برای آتش نشانان یک مجکوعه ورزشی در تبریز ایجاد شود و یا امکانات ورزشی موجود در ایستگاه‌های آتش نشانی کامل شود.

 افزود: با فراهم شدن امکانات ورزشی آتش نشانان از نشاط، سلامت و فیزیک بدنی برخوردار می‌شوند.

سید حبیب راضی مدیر کل محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در این مراسم گفت: هدف از مسابقات ورزشی برای آتش نشانان علاوه بر توسعه ورزش بسط و توسعه تجارب بین شهرها، تعمیم دوستی‌ها و افزایش مهارت برای آتش نشانان است.

او با بیان اینکه نیروی انسانی در هر سازمانی ارزشمندترین سرمایه آن سازمان است افزود: در جامعه ما آتش نشانان به عنوان قهرمانان هستند چرا که رشادت‌ها و تلاش‌های آن‌ها همواره در مواقع بحرانی دیده شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.