معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:روستای قورتان از توابع شهرستان ورزنه به عنوان دومین روستا، میزبان طرح ملی نذر آب ۵ است.

ابراهیم عادل زاده گفت: در راستای تحقق اهداف جمعیت هلال احمر و طبق سنوات گذشته، امسال نیز طرح ملی نذر آب با چهار رویکرد زیست محیطی و آب رسانی، پزشکی و سلامت، خدمات حمایتی و آموزش و توانمندسازی در روستا‌های چوپانان، قورتان و ورکان در مهرماه برگزار می‌شود.

او افزود: روستای قورتان از توابع شهرستان ورزنه به عنوان دومین روستا، میزبان طرح ملی نذر آب ۵ است.

عادل زاده گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی، چشم پزشکی، مامایی، توانبخشی، غربالگری، مشاوره و ویزیت رایگان با حضور پزشکان متخصص پوست، داخلی و اطفال، توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر بین دانش آموزان، برگزاری کارگاه‌های همدلی و مهارت زندگی، ارتباط موثر با نوجوانان و جوانان روستا، برگزاری مسابقات فرهنگی و نیز فضای دوست دار کودک از جمله فعالیت‌های نذر آب ۵ در این روستاست.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف اصلی این طرح کاهش تنش‌های آبی در مناطق کم برخوردار و همچنین ارائه خدمات حمایتی و سلامت محور در راستای کاهش آلام بشری است، افزود: قبل از این در روستای چوپانان شهرستان نایین و به همت خیرین داوطلب، ۱۸ دستگاه تانکر آب اهدا و خدمات حمایتی، سلامت و آموزشی ارائه شده بود.

او تصریح کرد: سومین میزبان طرح ملی نذر آب ۵، روستای ورکان شهرستان کاشان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار