۲۱ نقطه از سطح شهر زیر پوشش دوربین‌های نظارتی قرار خواهد گرفت

شهردار زرند از برنامه‌ریزی شهرداری برای افزایش دوربین‌های نظارتی، پلاک خوان و امنیتی خبر داد.

شهردار زرند با اعلام اینکه استفاده از دوربین‌های نظارتی اقدام موثری در راستای تامین امنیت شهروندان و اموال آن‌ها می‌باشد گفت: یکی از اهداف مجموعه مدیریت شهری علاوه بر افزایش امنیت شهری، نظارت بر روند ترافیک، رویت تصادفات، رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها است.

منتخب شورای شهر زرند داشتن شهری آرام و قانونمند را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان و تصریح کرد: در تلاشیم در سال جاری تعداد دوربین‌های نظارت تصویری شهر را افزایش دهیم تا زمینه مدیریت دقیق‌تر و بهتر بر وضعیت شهر فراهم نمائیم.

علی ضیاءالدینی وجود دوربین‌ها را در بحث‌های تخلفات ترافیکی ومسائل بحران ساز، بسیار حائز اهمیتدانست و اذعان داشت که این امر می‌تواند نظارت تصویری را در سطح شهر بیشتر میسر می‌سازد و افزود: در این طرح بیش از ۲۱ نقطه از نقاط حساس سطح شهر دوربین‌های نظارتی و ترافیکی نصب خواهد شد.

وی اعتباراجرای این طرح را از محل درآمد‌های شهرداری عنوان و تصریح کرد: عملیات ساخت پایه‌ها و خرید تجهیزات و لوازم به در حال انجام می‌باشد.

وی گفت:میدان سرداران، دانشگاه، معلم، فردوسی، امام خمینی، جهاد، چهارراه طالقانی باهنر، حضرت رقیه، سه راه روح آباد، کمربندی رفسنجان، چهارراه اکبر اباد، شهرک شهید باهنر، سه راه مسکن مهر و چند نقطه دیگر از جمله نقاط اجرای این طرح می‌باشند.

وی اظهار رامیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد افزایش امنیت شهر زرند باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار