اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۲۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی در سطح استان خبر داد.

اکبر ورودی گفت: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه با همکاری هیات‌های ورزشی و همکاری دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌ها بیش از ۲۵۰ برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی جهت ایجاد نشاط و شادابی و سلامتی در سراسر استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزاری همایش ورزش صبحگاهی و همایش پیاده روی، برگزاری همایش دوچرخه سواری (سه شنبه‌های بدون خودرو)، برگزاری همایش خودرو‌های تیونیگ، مسابقات ورزشی مختلف من جمله شطرنج، بدمینتون، مچ اندازی، تکواندو، اسکیت، ژیمناستیک، تنیس روی، میز، دارت، فوتسال، جودو، اسکواش، والیبال، گلف، بسکتبال، تیراندازی، تنیس و کشتی را از مهمترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان اعلام کرد.

ورودی با اشاره به شعار امسال"ورزش، حال خوب و ایران قوی" عناوین روز‌های این هفته را ورزش؛ پویایی جامعه، باشگاه داری مسیر نشاط - ورزش؛ مشارکت اجتماعی، دسترسی آسان - ورزش؛ ارتقای فرهنگ اعتلای روح و منش پهلوانی، خیرین ورزش یار- ورزش؛ انس با طبیعت، بازی‌های بومی محلی، سنتی و آیینی- ورزش؛ نشان، افتخار، غرور ملی، اتحاد و همبستگی- ورزش؛ خانواده، بانوان، شور زندگی - ورزش؛ آگاهی، سواد حرکتی، توانمندی جانبازان و معلولین، پیوند نسل‌ها را عنوان کرد.

او در ادامه افزود: رویکرد برنامه‌های ما در این هفته توسعه و ترویج ورزش برای همه، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی در جهت توسعه ورزش قهرمانی و برنامه‌های فرهنگی با محوریت جوانان خواهد بود و امیدواریم با تحقق این امر گام محکمی برای پیشرفت ورزش برداریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توسعه ورزش در سطح استان می‌تواند برای سلامتی ورزش استانمان مثمرثمر باشد و اگر سرمایه گذاری در ورزش و فضای‌های ورزشی را داشته باشیم بدون شک مردم نیز می‌توانند سلامتی عمومی داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.