مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲۰ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و عقیدتی در هفته پدافند غیرعامل در استان اجرا می‌شود.

موسوی نژاددر نشست کمیته پدافند غیرعامل گفت: در هفته پدافند غیر عامل اجرای بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و عقیدتی در آموزش و پرورش استان پیش بینی شده است.

او افزود: برگزاری مراسم آغازین هفته پدافند و پخش زنده این مراسم از طریق شبکه شاد، برگزاری دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان، برگزاری کارگاه آموزشی برای دانش آموزان و اجرای پویش فیلم سخنرانی ۵ دقیقه‌ای دانش آموز در جمع دوستان یا خانواده در خصوص پدافند غیرعامل از مهمترین این برنامه ها است.

موسوی نژاد برگزاری مسابقه خلاصه نویسی کتاب، برگزاری رزمایش دانش آموزی و برپایی نمایشگاه‌های درون مدرسه‌ای را از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل برشمرد و عنوان کرد: این برنامه‌ها با هدف ترویج، فرهنگ سازی و آموزش پدافند غیرعامل و نهادینه کردن آن در جامعه، ارتقای مقاومت ملی در برابر تهدیدات و کاهش تأثیر عملیات روانی دشمن، کاهش آسیب پذیری زیرساخت‌های مراکز حیاتی، حساس و شناسایی تهدیدات نوین و راه‌های مقابله با آن در مدارس استان اجرا می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.