مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز آبرسانی به ۳۷ روستا در استان خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ روستای خوزستان آبدار شده است.

محمدرضا کرمی نژاد گفت: عزم دولت و توجه وزارت نیرو و آبفا کشور برای آبرسانی به روستا‌های خوزستان قابل توجه است به شکلی که خوزستان در آبدار کردن روستا‌های کشور پیشتاز است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان می گوید: جهاد آبرسانی در روستا‌های خوزستان بدون وقفه ادامه دارد به شکلی در روز‌های اخیر عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۳۰ روستا در اندیکا و ۷ روستای غرب کارون در شهرستان خرمشهر آغاز شده و روند اجرای این طرح‌ها به سرعت در حال انجام است.

به گفته او در این طرح در مجموع حدود ۹۵ کیلومتر خطوط انتقال و حدود ۱۸۰ کیلومتر خطوط شبکه در روستا‌های منطقه قلعه خواجه تا پیر محمود و منطقه کمفه اندیکا اجرایی می‌شود.

کرمی نژاد گفت: در طرح آبرسانی به روستا‌های قلعه خواجه تا پیر محمود در اندیکا ۲۰ روستا و در طرح منطقه کمفه ۱۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد. اعتبار اجرای طرح آبرسانی به این ۳۰ روستا در اندیکا یک هزار میلیارد ریال است، پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های خوزستان با سرعت در حال اجرا است و از آغاز دولت سیزدهم تا کنون شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیش از یک هزار و ۶۰۰ روستای خوزستان را آبدار کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.