با تصویب شورای اسلامی تبریز شهرداری این شهر برای توانمندسازی بانوان بی سرپرست و سرپرست خانوار تسهیلات اعطا می‌کند.

لایحه شهرداری تبریز مبنی بر توانمندسازی بانوان بی سرپرست و سرپرست خانوار برای تجهیز کارگاه‌های تولیدی در جلسه شورای اسلامی شهر با قید یک فوریت به تصویب رسید.

شهردار تبریز  در نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یکی از بخش‌های اصلی آسیب‌پذیر در حوزه اجتماعی مربوط به بانوان بی سرپرست و سرپرست خانوار است که شهرداری تبریز در راستای عمل به رسالت اجتماعی خود به هر کدام از بانوان سرپرست خانوار شهر تبریز ۳۰ میلیون تومان وام کم‌بهره اعطا خواهد کرد.

آقای هوشیار افزود: بر همین اساس با بانک‌های عامل توافق شده است تا مبلغ ۷۰ میلیارد ریال از محل فروش خودرو‌های تشریفات شهرداری تامین شود و مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال نیز از طریق تسهیلات بانکی فراهم شود.

وی یادآور شد: طبق برآوردها پیش بینی می‌شود در این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز برای سه هزار نفر از بانوان بی سرپرست و سرپرست خانوار در تبریز تسهیلات کم‌بهره اعطا شود.

آقای بجانی عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این باره اظهار کرد: اکثر مراجعات مردمی مربوط به تامین مبلغ رهن منزل مسکونی بانوان سرپرست خانوار است و تسهیلات پیشنهادی می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار