مدیر بازاریابی ایران خودرو مطرح کرد؛

اختصاص ۱۰ درصد از ظرفیت‌های فروش ماهانه ایران خودرو به طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده

مدیر بازاریابی ایران خودرو گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبتنی بر بند «ف» تبصره هفت قانون بودجه، ۱۰ درصد از ظرفیت‌های فروش ماهانه ایران خودرو به طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اختصاص داده می‌شود.

آقای اسگویی گفت:مشتریان می‌توانند همزمان با اجرای طرح فروش محصولات ایران خودرو با ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی esale.ikco.ir پس از تعیین نوع خودرو درخواستی، اطلاعات خودرو فرسوده خود را در بخش خودرو‌های فرسوده ثبت کنند.

به گفته او،بعد از ثبت نام و ورود اطلاعات مورد نظر توسط مشتری، استعلام از ستاد حمل و نقل سوخت کشور گرفته می‌شود و پس از تأیید این اطلاعات، متقاضی در فرآیند قرعه کشی که با حضور نهاد‌های نظارتی انجام می‌شود، قرار می‌گیرد همچنین به هر کد ملی که بنابر تشخیص ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور مشمول این طرح هستند و می‌توانند به ثبت نام اقدام کنند، یک خودرو تعلق می‌گیرد.

به گفته مدیر بازاریابی ایران خودرو، با توجه به سیاست‌های اعلام شده از سوی وزارت صمت، در کنار عرضه خودرو در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و فروش‌های عادی و فوری ایران خودرو، ۱۰ درصد ظرفیت‌های فروش فوری و مدت دار به نوسازی خودرو‌های فرسوده اختصاص خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
با سلام پدر بنده مهر ماه ثبت نام کرد و برنده اولی گفتن اما پیامک امده گفته اسقاط کردید از زمان اسقاط انجام شد یک سال بعد ماشین داده می شود آیا این روش درستی که مدیران ایران خودرو دارن انجام می دهند آیا خودشان هم اینجوری خودرو می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۱:۴۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۱
با سلام چرا انقدر دروغ من برای پدرم ثبت نام کردم اسمش درآمده نفره اول همین مهر ماه 1401 پیامک امده بعد از اسقاط خودرو یک سال بعد خودرو داده میشه به نظر شما ارزش داره با شعور مردم بازی نکنید ...
آخرین اخبار