بعد از اتمام فعالیت رادیو اربعین از موج ۹۵.۵ مگاهرتز، رادیوی «ایران پایدار» به مناسبت هفته پدافند غیرعامل روی این موج می‌نشیند.

احمدرضا صدر، روابط عمومی معاونت صدا درباره راه‌اندازی رادیوی مناسبتی «ایران پایدار» گفت: از هفته پدافند غیرعامل یعنی از ۳ آبان «ایران پایدار» آغاز به کار می‌کند و تا ۱۲‌ام ادامه دارد. این رادیو قرار است به موضوعاتی مانند ایمنی فضای مجازی، فضای سایبر، سواد رسانه‌ای، مباحث مربوط به جنگ نرم و ... بپردازد. باتوجه به اهمیتی که موضوع پدافند غیرعامل دارد، یکی از وظایف رسانه پرداختن به این موضوع است. از طرفی، هر آنچه در طول سال با این محوریت از شبکه‌های رادیویی پخش شده، قرار است در این رادیو شنیده شود. 

وی گفت: پارسال برای اولین‌بار به پیشنهاد معاونت فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل رادیوی «ایران پایدار» شکل گرفت. از طرفی، ما هر سال رادیو‌های مناسبتی متفاوتی را داریم. بعد از رادیو «ایران پایدار»، رادیو مقاومت را در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دستور کار قرار می‌دهیم و بعد از آن رادیو انقلاب در دهه فجر و همانند سال‌های گذشته شروع به کار می‌کند. به همین روال رادیو فصلی براساس مناسبت‌ها روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز قرار می‌گیرد. 

احمدرضا صدر درباره راه‌اندازی رادیو مستند و اینکه آیا احتمال دارد این رادیو به صورت دائمی آغاز به کار کند، این را هم گفت: وقتی ما کانال ایجاد می‌کنیم، کانال بر روی فضای مجازی است و باتوجه به استقبال مردم از فضای مجازی، قرار است کانال رادیو مستند جزو نسل نوین رادیو‌ها باشد. اما اگر استقبال خوب باشد و امکانات فنی سازمان به ما اجازه دهد، شاید به این سمت حرکت کنیم که رادیو مستند را به عنوان رادیویی مجزا داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.