معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران گفت: تیم ما فراتر از انتظارات عمل کرده و امیدوارم جایگاهمان را در جدول رده بندی حفظ کنیم.

میثم بائو معاون اجرایی  باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره باخت سنگین تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد و با اخراج یک بازیکن کارمان سخت شد. اگر داور مسابقه هم اول بازی یک پنالتی به نفع ما می گرفت روند بازی تغییر می کرد. 

او ادامه داد: سرماخوردگی بازیکنان ما و اشتباهات داوری عواملی بودند که دست به دست هم دادند و برابر تیم آلومینیوم شکست سنگینی خوردیم. البته این باخت جبران می شود و مشکلی نیست. 

بائو درباره عملکرد تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم ما بهتر از چیزی بود که انتظار داشتیم و امیدوارم روند نتیجه گیری ادامه داشته باشد و  همین جایگاه  خودمان را حفظ کنیم. تیم های دیگر سرمایه گذاری زیادی کردند و ما یک سوم آنها هزینه کردیم اما نتایج خوبی تاکنون گرفتیم. 

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران درباره بازی سوپرجام با استقلال گفت: به هر حال تک بازی است و تیم ما هم شرایط خوبی دارد و امیدوارم یک بازی قشنگی را ببینیم و برنده این بازی هم تیم ما باشد. 

او درباره درخواست باشگاه استقلال به تغییر محل بازی سوپرجام بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم اما تاکنون ورزشگاه باهنر کرمان برای این بازی انتخاب شده و تغییری نکرده است. 

بائو درباره اعتراض تیم ها به داوری گفت: به نظرم اگرVAR بیاید حق تیم ها ضایع نمی شود. تیم ما امسال هفت ، هشت امتیاز از داوری ضرر کرد و قضاوت ها با ورود کمک داور ویدیویی بهتر می شود. 

او درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر فوتبال به نفع باشگاه نساجی است یا نه؟! گفت: به نظرم روند تیم ما بهتر می شود و بازیکنان بیشتر تمرین می کنند و هماهنگ تر می شوند. با توجه به اینکه تعطیلات طولانی مدت است به همین علت مصدوم ها می رسند و بعد از جام جهانی شرایط خوبی خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار