به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی بازارچه‌های بازارچه‌های تخصصی، فصلی و محلی موقت در متروی تهران به عرضه بی واسطه کالا با قیمت مناسب به مردم خواهند پرداخت.

نوده فراهاني رئيس اتاق اصناف ايران در جلسه مشترك با حامد عباسي نامي سرپرست شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در خصوص استفاده از ظرفيت هاي شهر زيرزميني در راستاي حمايت از توليدكنندگان داخلي و اصناف كشور گفتگو كرد.

نامي در اين جلسه با بيان اينكه در حال حاضر روزانه ۲میلیون ۳۰۰هزار جابجایی مسافر با مترو انجام می شود خاطرنشان كرد: اين تردد بالاي مسافر باعث شده تا ايستگاه هاي مترو پتانسيل بالايي در حمايت از توليدات داخلي داشته باشند.

سرپرست شركت بهره برداري متروي تهران و حومه ادامه داد: به منظور ارتقا كارايي و اثربخشي فضاي ايستگاهي، مي توان مكان هاي مناسب و بدون استفاده را براي برپايي اين بازارچه هاي موقت شناسايي كرد.

وي با اشاره به اينكه فعاليت اين بازارچه ها را مي توان به چهار دسته محلي، تخصصي، صنفي و فصلي تقسيم بندي كرد گفت: خريد جنس اصل و با كيفيت و حضور برندهاي معتبر داخلي از جمله ويژگي هايي است كه بايد در اين طرح به آن توجه شود.

نامي در پايان گفت: فروش بي واسطه و ارزان به مردم، ارائه تخفيفات مناسب به شهروندان و خانواده كاركنان شهرداري تهران و همچنين حمايت از اصناف و توليدكنندگان داخلي از ديگر اهداف راه اندازي بازارچه هاي موقت در متروي تهران است.

برچسب ها: مترو تهران ، بازارچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار