فرماندار شادگان گفت:تالاب بین المللی شادگان پس از تکمیل پروژه‌های ساماندهی و ایجاد زیر ساخت‌ها، یکی از قطب‌های گردشگری آبی خوزستان می شود.

صالح زاده فرماندار شادگان گفت: جهت بهره برداری از پروژه سایت گردشگری ام الحجار نیاز به ورود به جوانان خلاق روستا برای تنوع درآمدازیی و بهره مندی اهالی از زیرساخت‌های ایجاد شده می‌باشد.

او می گوید: نخل کاری در ساحل سایت گردشگردی ام الحجار در دستور کار قرار گرفت، هرچه سریعتر اقدامات تکمیلی شامل تکمیل پارکینگ، زیبا سازی سایت تا هفته پیش به اتمام برسد.

فرماندار شادگان همچنین در بازدید از زیر ساخت‌های ایجاد شده در ساحل دریاچه روستای صلیحاویه، گفت: این مکان یک منطقه بی نظیر در حوزه گردشگری آبی است که امکان برگزاری ورزش‌های آبی در آن وجود دارد.

به گفته او وجود جزیره ۱۰ هکتاری دریاچه صلیحاویه در این سایت ۱۵۰ هکتار از مهمترین قابلیت‌های بالقوه آن است که طرح توسعه بر مبنای آن باید تدوین و اجرایی شود.

فرماندار شادگان می گوید: با زیر ساخت‌های گسترده ایجاد شده در شمال، شرق، غرب و جنوب پهنه آبی تالاب بین المللی شادگان به زودی این شهرستان بعنوان یکی از قطب‌های گردشگری آبی خوزستان تبدیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.