استکبارستیزی یکی از مفاهیم و آموزه‌های اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استکبارستیزی یکی از مفاهیم و آموزه‌های اسلامی و جزو اهداف شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

محسن حسین‌میرزایی گفت: استکبارستیزی یکی از مفاهیم و آموزه‌های اسلامی است و جزو اهداف شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است و مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه امسال در استان باشکوه خاصی برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته استکبارستیزی و بسیج دانش‌آموزی افزود: استکبارستیزی از جایگاه ویژه‌ای در انقلاب اسلامی ایران برخوردار است که می‌توان آن را جزو مفاهیم "مُقَوم"ماهیت انقلاب اسلامی قلمداد کرد.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تبلور اصل استکبارستیزی موجود در اندیشه سیاسی امامین انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی را می‌توان در تاریخ تحولات معاصر مانند ۱۳ آبان سال‌های ۴۳ و ۵۷ و ۵۸ مشاهده کرد.

حسین‌میرزایی ادامه داد: نامگذاری ۱۳ آبان‌ماه به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دلالتی بزرگ بر ماهیت استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران دارد و این رویکرد در جمهوری اسلامی همیشگی است و تعطیل‌ناپذیر است.

وی با تاکید بر بهره‌مندی از برنامه‌های اثرگذار برای نسل جوان گفت: برنامه‌های این هفته باید با رویکرد تبیینی و با اهداف ذکر شده همراه باشد تا برای نسل جوان و نوجوان و آحاد مردم موثر واقعه شود.

حسین‌میرزایی اظهار داشت: ارتقای آگاهی و شناخت مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان نسبت به توطئه‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی و تبیین چرایی شعار استراتژیک" مرگ بر آمریکا" در این هفته مد نظر قرار گرفته است.

وی گفت: برکات استکبارستیزی ملت ایران که شامل عزت، اقتدار، پیشرفت و گسترش آگاهی بخشی از جنایت استکبار جهانی در منطقه و جهان به ویژه بحران‌آفرینی در کشور‌های اسلامی در این هفته برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین می‌شود.

حسین‌میرزایی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های هفته استکبارستیزی، بیان علل و پیامد‌های افول هژمونی آمریکا و تاثیر محور مقاومت در تسریع افول این هژمونی آمریکاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار