لحظه‌ای نباید از کینه آمریکا غافل باشیم

خطیب نماز جمعه امروز ساری گفت: لحظه‌ای نباید از کینه و دشمنی کشوری نظیر آمریکا غافل باشیم

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نماز جمعه امروز ساری، گفت: لحظه‌ای نباید از کینه و دشمنی کشوری نظیر آمریکا غافل باشیم، این توصیه همیشگی امام خمینی و رهبر است و این قضیه حتی بعد امضا شدن تفاهم نامه‌ای مثل برجام هم صادق است، آمریکا همیشه یک دشمن تمام عیار اسلام و مسلمین است.

او افزود: حادثه برای دانش آموزان، تسخیر لانه جاسوسی و تبعید امام خمینی از اتفاقات مهم ۱۳ آبان در سال‌های مختلف است که این نشان می‌دهد ۱۳ آبان در تقویم روز عادی برای مردم ما نیست.


آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ۵ راهکار مقابله با این هشدار ارائه دادند، گفت: اولین راهکار برای مقابله با دشمنی آمریکا این است که فرهنگ غرب نباید در زندگی و افکار و اعتقاد ما رسوخ نکند، دوم از مسئولین و مردم ایران همیشه باید پیام مقاومت ساطع شود، چون در غیر اینصورت آن‌ها جرات شان زیاد می‌شود.

او افزود: سومین راهکار برای رهایی از خطر دشمن شعار مرگ بر آمریکاست، بعضی می‌گویند چنین شعاری ندهید، چون دشمنی آمریکا را برمی انگیزید، اما دشمنی آمریکا حتی در نبود این شعار هم هویدا بود پس این حرف حرف غلطی است، این شعاری ماندگار و همیشگی مردم مسلمان است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه چهارمین راهکار جهاد تبیین است، گفت: نقاط قوت، جنایات، دشمنی، حیله و برنامه ریزی دشمن همیشه باید برملا شود، این به دست همه از جمله دانشجویان، اساتید و مردم عامه باید انجام شود.

آیت الله لایینی افزود: پنجمین و آخرین راهکار این‌است که مسئولان باید کارشان را درست انجام دهند، چون این اتفاق زمینه دشمنی آمریکا را برخواهد چید، لذا هر مسئولی اگر وظیفه خود را بشناسد و‌به آن پایبند باشد، مشکل مردم حل خواهد شد و نظم بر جامعه حکم فرما می‌شود.

خطیب جمعه مرکز استان با بیان اینکه برخی برای عضویت در یک اتحادیه میلیاردی خرج می‌کنند، گفت: نفس این کار نشان می‌دهد این فرد برای سو‌ء استفاده و برنامه ریزی برای ورود به حیطه‌های دیگر خود را آماده کرده است که جلوی آن باید گرفته شود، الان نان، آب و قیمت محصولات کشاورزی نگرانی ایجاد کرده که مسئولان باید به آن رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۴۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
درود بر جمهوری اسلامی
آخرین اخبار