هلدینگ‌های بزرگ تولیدی در شهرستان بوئین زهرا مستقر می‌شوند

فرماندار شهرستان بوئین زهرا از استقرار هلدینگ‌های بزرگ تولیدی در این شهرستان خبر داد.

ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه مردم این شهرستان در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور پررنگی دارند گفت: هلدینگ‌های بزرگ تولیدی در این شهرستان مستقر می‌شوند.

ادیب رامندی با بیان اینکه شهرستان بوئین زهرا دارای ۱۳۰ هزار نفر جمعیت، ۴ بخش و شش شهر و بیش از ۱۳۰ روستا است، افزود: در شهرستان ۴۷۰ واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد و استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی در حال افزایش است.

وی بیان کرد: این شهرستان در حوزه کشاورزی نیز از قطب‌های اصلی استان است و امسال با تولید ۴۲ هزار تن دومین تولید کننده گندم بوده ایم.

ادیب رامندی افزود: امسال در شهرستان الگوی کشت انجام می‌شود و شهرستان با کشت سیفی جات خداحافظی خواهد کرد.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه اشتغال نیروی ساده کارگری در شهرستان مشکلی وجود ندارد، گفت: شهرستان آمادگی دارد که از استان‌های دیگر نیروی کارگر ساده را در واحد‌های تولیدی و صنعتی جذب کند، اما در زمینه اشتغال نیرو‌های تحصیلکرده کمی مشکل داریم.

وی اظهار کرد: شهرستان در زمینه تنش آبی دارای مشکل است، اما در سال جاری با اقداماتی که انجام شد بحران تنش آبی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: مهمترین پروژه شهرستان احداث سد بالاخانلو است که با بهره برداری از آن مشکل ۵ شهر و ۳۰ روستا مرتفع می‌شود و ۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی زیر کشت می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار