مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی گفت: نوجوانان حاشیه شهر مشهد از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی به طور رایگان استفاده می‌کنند.

علیرضا تاج‌فیروز مدیر عامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی گفت: باهدف کمک به رفع محرومیت از حاشیه شهر مشهد و خدمت به مجاوران کم برخوردار امام رضا (ع)، امکان بهره مندی رایگان نوجوانان ساکن این مناطق از امکانات ورزشی موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی فراهم شده است.

او افزود: در این طرح، حدود هشت هزار نوجوان و جوان از هشت پهنه حاشیه شهر شناسایی شده اند که با دریافت معرفی نامه از مساجد محل زندگی خود، می‌توانند به صورت رایگان از امکانات ورزشی بنیاد کرامت رضوی در محل سکونت خود استفاده کنند.

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: اجرای این طرح، علاوه بر استفاده نوجوانان و جوانان از خدمات ورزشی شامل سالن‌های ورزشی و مجموعه آبی، زمینه کنش گری فعال اجتماعی در مساجد را هم فراهم می‌کند.

تاج‌فیروز بیان کرد: برگزاری دوره‌های تربیتی نیز از دستاورد‌های اجرای این طرح است که با مشارکت طلاب خادمیار و حضور آن‌ها در جمع نوجوانان برای بیان مسائل اعتقادی، اخلاقی و رفتاری اجرایی شده است.

او با اشاره به دستاورد آموزشی و علمی اجرای این طرح تصریح کرد: اجرای این طرح اگرچه با محور خدمات ورزشی و استفاده رایگان از زمین‌های روباز آستان قدس رضوی بوده، اما در ایام امتحانات نیز، فضا‌های مناسب‌سازی شده‌ای برای برگزاری کلاس‌های تقویت و ارتقای سطح علمی در اختیار این نوجوانان و جوانان قرار داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.