رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه گفت : این بیمارستان با داشتن سه مرکز تحقیقی - پژوهشی در حوزه اختلالات خواب، علوم رفتاری و توسعه تحقیقات بالینی و با ارائه خدمات در این حوزه‌ها جزو یکی از مراکز مطالعاتی برتر بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و غرب کشور است.

سارا حجتی‌تبار رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه با بیان اینکه بیمارستان فارابی ۱۲ متخصص و فوق تخصص عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سطح دانشیار و استاد تمام دارد، گفت : واحد آموزش آن از ۱۳۸۰ راه اندازی شده و یکی از مراکز آموزشی مهم استان و غرب کشور در خصوص تخصص روان پزشکی است.

وی یکی از مهمترین واحد‌های بیمارستان فارابی کرمانشاه را فعال بودن کد ۷۲۴ مربوط به درمان سریع بیماران سکته‌های حاد مغزی عنوان کرد که در کشور چند بیمارستان انگشت شمار با این کد فعال هستند.

حجتی تبار از راه‌اندازی بخش مانیتورینگ نوار مغز (عکس نوار مغز؛ عصب و عضله، تست خواب برای درمان اختلال خواب) بیمارستان فارابی در بهار امسال خبر داد و افزود: این بخش یکی از مهمترین واحد‌ها درمان و تشخیص بیماران سرع و تشنج است که بیمارستان فارابی را به یک واحد بین المللی در راستای خدمت رسانی به اتباع کشور‌های خارجی مانند کشور عراق تبدیل می‌کند.

وی افتتاح بخش «مگا آی سی یو» این بیمارستان با ۲۴ تخت در آینده نزدیگ خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌ها و تجهیزات این بخش ویژه خریداری شده و در حال نصب است و پس از تجهیز بزودی به بهره‌برداری می‌رسد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.