معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تمدید ارسال اثر به جشنواره تئاتر استان تا ۲۵ آبان خبر داد.

هادی فیض‌منش گفت: بنا داریم برگزاری رویداد‌های مختلف هنری را به متخصصان هر حوزه بسپاریم که اداره کل ارشاد اسلامی در این میان نقش نظارتی و حمایتی دارد و خود هنرمندان باید با نگاهی تخصصی، امور را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

او گفت: در همین راستا سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان با هدف کشف و شکوفایی استعداد‌های جوان و بهره‌وری از تجربیات پیشکسوتان تئاتر با مشارکت انجمن هنر‌های نمایشی استان و هنرمندان فعال این حوزه برگزار می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  گفت:فراخوان این جشنواره تیرماه امسال منتشر شده بود که هنرمندان تا ۱۵ آبان ماه فرصت داشتند با مراجعه به درگاه همدان تئاتر و تکمیل فرم مربوطه در بخش ثبت نام سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی، تقاضای خود را برای حضور در جشنواره ارسال کنند.

فیض منش گفت: با توجه به استقبال و درخواست هنرمندان تئاتر استان برای حضور در این جشنواره و آماده‌سازی نمایش‌های متقاضی شرکت در این دوره، مهلت ثبت نام تا ۲۰ آبان ماه تمدید شد.

او گفت: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان با دبیری و مشارکت انجمن نمایش همدان از اول تا سوم آذرماه در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

منبع فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.