رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی در این شهرستان خبر داد.

حبیب شهنوازیان گفت: سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی از یکم تا سوم آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور هشت گروه نمایشی در فرهنگسرای آیت الله بهاری اجرا می‌شود.

او افزود: تا کنون سه جشنواره (شعر طنز، ادبی، آلما) در سطح ملی و بین المللی در سطح شهرستان برگزار شده است که چهارمین جشنواره با عنوان “سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان”، در شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار گفت: نمایش‌های جشنواره تئاتر استانی از یکم آذر ماه تا سوم آذرماه همراه با دو اجرای خیابانی درلالجین و صالح آباد، در حوزه‌ها و موضوعات مختلف منجمله طنز، آسیب‌های اجتماعی، دفاع مقدس و موضوعات ارزشی برگزار می‌گردد و مردم و علاقمندان به هنر نمایشی می‌توانند جهت ایجادشور و نشاط از این ظرفیت به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

شهنوازیان بیان کرد: شایان ذکر است که شرکت کنندگان در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان هشت گروه از بین ۳۸ گروه نمایشی انتخاب شده اند که یک گروه نمایشی از شهرستان بهار در بین شرکت کنندگان هستند و با هدف ارتقا سطح هنر شهرستان به صورت صحنه‌ای به اجرا خواهد درآمد و در پایان این جشنواره یک گروه به بخش بین المللی تئاتر فجر و یک گروه به بخش منطقه‌ای خارج کشور راه پیدا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.