به زودی، اجرای طرح بازار آب در قزوین

استاندار قزوین گفت: تا یک ماه آینده خرید و فروش آب در بازار آب انجام خواهد شد.

اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری گفت: تا یک ماه آینده، خرید و فروش آب در بازار آب انجام خواهد شد که در راستای احیای دشت قزوین است.

وی افزود: هرجا قرار است کلنگی برای توسعه زده شود استان قزوین آمادگی پایلوت شدن دارد.

استاندار گفت: بسیاری از آرزو‌های دشمنان که در پس دستکش مخملین بود امروز رو شده است.

وی افزود: در حال حاضر در شرایط جنگ ترکیبی قرار داریم که یکی از عرصه‌های آن اقتصادی است.

استاندار گفت: در شرایط فعلی تشخیص حق و باطل سخت نیست، اما قدردان مردم خوبی هستیم که باید برای آن برنامه ریزی داشته باشیم.

اعلایی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی بر اساس بصیرت مردم شکل گرفته است. مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند و شایسته خدماتی بیشتر از این‌ها هستند.

استاندار گفت: اگر در دوره‌ای که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را بیان کردند اهتمام ویژه‌ای به احقاق آن داشتیم شاید الان با این مشکلات مواجه نبودیم.

اعلایی گفت: استان قزوین یکی از پیشران‌های توسعه کشور است و باید به آن توجه کرد.

سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حوزه تولید حوزه مظلومی است وتوجه به تولید نسخه اصلی پیشرفت است.

سیاهکلی افزود: بخشی از بودجه استان‌ها باید به درامد‌های مالیاتی گره بخورد.

وی اضافه کرد: استان قزوین در بخش درامد‌های مالیاتی جزو استان‌های اول است و امسال دوبرابر رشد درآمد داشته، اما در تخصیص بودجه در انتهای جدول قرار دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر درآمد‌های مالیاتی به سرمایه گذاری و حمایت از تولید در استان بازگشت نداشته باشد به مرور تولید در استان دچار بحران خواهد شد.

وی افزود: اقتصاد وابستگی آنچنانی به ارز ندارد و بیشتر آثار روانی است که امیدواریم سیاست‌هایی برای مدیریت نرخ ارز در پیش گرفته شود.

رحمانی نماینده مردم تاکستان هم گفت: سیستم مالیاتی در دولت مستقر مساعد شده است، اما نیاز است که اقدامات بیشتری انجام گیرد.

افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هم گفت: دشت قزوین را باید بعنوان منطقه آزاد کشاورزی شناسایی کرد و به دنبال مصوبه تبدیل آن هستیم.

وی افزود: هدف از آن بهره مندی از ضریب مکانیزاسیون و سرمایه‌گذاری‌های خارجی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار