سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیدا محکوم می‌کنیم.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حادثه انفجار در خیابان استقلال شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن شماری از مردم بیگناه شد، گفت: هرگونه اقدام تروریستی که امنیت کشور و ملت ترکیه را هدف قرار دهد، شدیدا محکوم می‌کنیم.

کنعانی تاکید کرد: در کنار دولت و ملت دوست و برادر جمهوری ترکیه هستیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان ضمن طلب رحمت و مغفرت الهی برای جان باختگان و شفای عاجل برای مجروحان، با دولت و ملت ترکیه بویژه خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

به گزارش فارس، در پی اقدام تروریستی عصر دیروز در ترکیه تعدادی کشته و مجروح شدند. وزیر کشور ترکیه نیز با اعلام خبر بازداشت یک زن به‌عنوان عامل بمب‌گذاری در استانبول، گروهک «پ. ک. ک» را مسئول این انفجار خواند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
پ. ک. ک و کومله و ی. پ. ک و پژاک خیلی وقتهاست در خدمت استعمارگران و غارتگران فعالیت میکنند و ادعای اراضی ایران و ترکیه و عراق و سوریه را دارند در ایران هیچ غلطی نمیتوانند بکنند و آرزویشان را به گور ببرند.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۱:۴۹ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
البته که از کشته شدن مردم عادی متاسف هستیم ولی کاری که اردوغان با مردم عراق و سوریه در حمایت ، تقویت و تسهیل و ارسال تروریست ها جلاد و خونریز به این کشورها کردکم سابقه بودو قطعا دامن خودش و مردمش راخواهد.خون مظلوم خانه ظالم را ویران میکند،این سنت الهی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
ترکیه و لیبی توافق‌نامه همکاری نظامی امضاء کردند
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار داعش را وارد لیبی کرده است.
ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون یکی از حامیان اصلی تروریست ها در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار با دریافت رشوه و پول دلالی از عربستان سعودی و امارات و برخی کشورهای اروپایی در این مدت 13 سال تروریست های کشورهای اروپایی جنایتکار را وارد سوریه و عراق کرده است.
تروریست های مورد حمایت اروپا و متحدانش چگونه و چطور از سال 2011 تاکنون وارد سوریه و عراق شدند؟ از طریق کشور ترکیه جنایتکار با هدایت، مدیریت، نظارت، کمک، حمایت و پشتیبانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
شبکه ایران اینترنشنال دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد
آخرین اخبار