سرپرست اداره کل ثبت احوال ایلام گفت: با راه اندازی سامانه الکترونیکی سهیم می‌توان شاهد کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه‌ها و بالا رفتن سرعت خدمات بود.

نجم الدین خسروی، سرپرست اداره کل ثبت احوال استان ایلام گفت: این روز‌ها طرح ثبت اسناد سجلی در سامانه سهیم در اداره کل ثبت احوال اجرایی شده است.

وی افزود: پس از تطبیق درختواره جمعیت با اسناد سجلی این اطلاعات در پایگاه‌های ثبت احوال ثبت می‌شود.

سرپرست اداره کل ثبت احوال ایلام با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۳۴ هزار کارت هوشمندملی در استان صادر و تحویل داده شده است بیان داشت: بیش از ۴۲ هزار فقره کارت هوشمند ملی نیز آماده تحویل به شهروندان ایلامی است.

خسروی ادامه داد: با بیان اینکه جمعیت واجد شرایط کارت هوشمند ملی در استان ۴۶۷ هزار و ۹۵۵ نفر است افزود: کل کارت‌های صادره تاکنون ۴۳۴ هزار و ۸۴۲ قطعه کارت است و جمعیت در انتظار صدور کارت در استان ۲۳ هزار و ۲۰۰ نفر هستند.

وی خاطرنشان ساخت: بیش از ۹ هزار و ۹۰۰ نفر از افراد واجد شرایط در استان هنوز نیز برای ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان ایلام همچنین از صدور و دریافت شناسنامه‌های مکانیزه در استان خبر داد و یادآور شد: تاکنون ۳۴۵ هزار نفر در استان شناسنامه مکانیزه دریافت کرده اند و ۱۲۱ هزار و ۵۱۷ نفر فعلا شناسنامه دریافت نکرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.