فرماندار شهرستان اسکو امکانات ، تجهیزات بهداشتی و درمانی تنها بیمارستان این شهر را جوابگوی نیاز‌های درمانی جمعیت ۲۰۰ هزار نفری این شهرستان ندانست.

آقای فیروزی در نشست هم اندیشی مجمع خیرین سلامت شهرستان اسکو با خیرین و پزشکان این شهرستان هدف از این نشست را پیگیری مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه عنوان کرد و گفت: علیرغم قدمت بالای ۵۰ سال بیمارستان امام خمینی (ره )اسکو، این مرکز درمانی از نظر تجهیزات و امکانات دارای نواقص و کمبود‌هایی است که لازم است به همت خیرین و سایر منابع مالی تجهیز و تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به جمعیت ۲۱۰ هزار نفری این شهرستان، امکانات و تجهیزات تنها بیمارستان عمومی این شهر را متناسب با جمعیت این شهرستان ندانسته و بر تکمیل و تجهیز فوری آن تاکید کرد.

وی افزود: در کنار این خدمات مقرر شد پزشکان اهل اسکو که مقیم شهر تبریز هستند در قالب میز خدمت در روستا‌های محروم این شهرستان حضور یافته و به طبابت و ویزیت رایگان اقدام کرده و با حضور در کلینیک تخصصی بیمارستان اسکو در روز‌های تعیین شده نسبت به ارائه خدمات درمانی به همشهریان و مراجعه کنندگان اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار