فروش لوازم خانگی زیر قیمت در بازار مشهد

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: وضعیت بازار لوازم خانگی در مشهد راکد است و فروشندگان برای بازگشت سرمایه، کالا را زیر قیمت می‌فروشند.

سید رسول ابن الرضا رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: وضعیت بازار لوازم خانگی در مشهد راکد است و بسیاری از فروشندگان به دلیل رکود با معضل خواب کالا مواجه و مجبور شده‌اند، کالای خود را برای بازگشت سرمایه زیر قیمت بفروشند.

او افزود: در ابتدای سال به دلیل تغییر قیمت انرژی و افزایش دستمزد کارگر، قیمت لوازم خانگی نیز در بازار افزایش یافت، اما بعد از آن تقریبا قیمت ثابت شده و حتی افزایش قیمت دلار نیز تاثیری روی این بخش نداشته است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد ادامه داد: در حال حاضر به هیچ وجه گرانی لوازم خانگی در بازار مشهد وجود ندارد، بنیه اقتصادی مردم ضعیف بوده و فروش لوازم خانگی کاهش یافته است.

ابن الرضا بیان کرد: همه قیمت‌هایی که بر روی لوازم خانگی قرار دارد، توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مورد تایید قرار گرفته و هیچ تولیدکننده‌ای بدون مجوز انجمن نمی‌تواند قیمت کالا را افزایش دهد لذا گرانی نیز در این زمینه وجود ندارد.

او تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد لوازم خانگی در بازار این شهر ایرانی است و برخی تولیدات داخلی در این رسته تولیدی به مراتب کیفیت بیشتری نسبت به تولیدات مشابه خارجی دارند.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد تاکید کرد: کیفیت لوازم خانگی داخلی بویژه در حوزه ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال به میزان قابل توجهی افزایش یافته، به طوریکه کاملا قابل رقابت با برند‌های خارجی خوب در این زمینه است.

ابن الرضا فروش کالا‌های قاچاق در حوزه لوازم خانگی در بازار را بسیار محدود دانست و اظهار کرد: کالا‌های قاچاق در این رسته از طریق فضای مجازی به فروش می‌رسد.

او تعداد واحد‌های صنفی فروشنده لوازم خانگی دارای پروانه کسب در مشهد را ۸۵۰ مورد ذکر و توصیه کرد که شهروندان لوازم خانگی مورد نیاز خود را از واحد‌های دارای پروانه کسب خریداری کنند، زیرا امکان وجود تقلب در کالا‌هایی که در فروشگاه‌های فاقد جواز کسب به فروش می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
اینقدر گران کردین که کسی قدرت خرید نداره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
وو
۱۵:۲۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
خخخ کیفت کالا ی ایرانی . مونتاژ کاری بیشتر از این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
واقعا ازرونمیرین چرا؟ همش دروغ دیگه هیچ کس حرفتون وباورنمیکنه زحمت بیخودنکشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
واقعا راست میگه مثلا یک بخاری گازی ده هزار پارسال بوده 600تا700هزارتومن امسال شده یک میلیون و ششصد هزار تومان. یک یخجال تک پارسال ده میلیون امسال هفده هجده میلیون.خوبه مردم نمی خرن وگرنه خدا میدونه هر روز به یک بهانه قیمت ها رو افزایش وحشتناکی میدادین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۱
باسلام آدرسش کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
تا کی دروووغ!!!؟؟؟