حجت الاسلام غبیشاوی گفت : بسیج فرامکانی و فرهنگ آن به کشورهای دیگر صادر شده است.

حجت الاسلام غبیشاوی خطیب جمعه آبادان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته و به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج می‌تواند راهگشای مشکلات و مسائل ما در بحران‌ها باشد و از آنجا که فرامکانی است و فرهنگ آن به کشور‌های دیگر نیز صادر شده است.

او بسیج مردمی کشورمان را به معنای فرهنگ توحید و ایثار خواند که مانند ایستادگی در برابر ارتش عراق در جنگ تحمیلی می تواند دشمن را سر جای خود بنشاند.

امام جمعه آبادان گفت: راهکار حل مشکلات کشورما با کار بسیجی و جهادی مسئولان پیش خواهد رفت. در حوزه‌های مختلف ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز به جامعه خدمات زیادی ارائه داده است.

این مسئول تاکید کرد در روز‌های اخیر نیز این بسیجیان هستند که حافظ جان و ناموس مردم شدند و برخی نیز شهید شدند.

حجت الاسلام غبیشاوی از قوه قضائیه خواست برخورد جدی با اغتشاشگران داشته باشد  و کوتاهی در این زمینه را جایز ندانست و گفت : تاکنون حکم‌های برخی از مجرمان صادر شده است تا عبرتی باشد برای دیگران که بدانند امنیت کشور را کسی نمی‌تواند به خطر بیندازد.

رئیس شورای فرهنگی آبادان با اشاره به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و تبریک آن به پرستاران گفت : در دوران کرونا نیز پرستاران عزیز ما امتحان خود را پس دادند و ما شاهد بودیم که پرستاران و کادر درمان روز‌ها و ماه‌ها به خانه خود نمی‌رفتند و برخی نیز شهید شدند.

برچسب ها: بسیج ، هفته بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.