همزمان با پخش مسابقه ایران - آمریکا، برخی از مساجد سراسر کشور، میزبان علاقه‌مندان فوتبال برای تماشای این بازی خواهند بود.

امسال، همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در اقدامی قابل توجه، بیش از ۶۰۰ باب از کانون‌های مساجد در نقاط مختلف کشور اقدام به پخش زنده مسابقات و میزبانی از اهالی مسجد و دوستداران فوتبال کرده اند که این موضوع، نشان دهنده شکوفا‌تر شدن و نقش آفرینی هرچه بیشتر مساجد در فرصت‌های متفاوتی، چون رویداد بزرگ جام جهانی است.

حجت الاسلام کمال الدین خداداده، رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز با اشاره به میزبانی بیش از ۶۰۰ کانون برای پخش همزمان بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در مساجد می‌توانند اسامی کانون‌های منتخب را در سایت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یا فهما ملاحظه کنند.

امکان تماشای بازی ایران - آمریکا در مساجد در برخی مساجد و هیئت‌ها/// منتشر نشود

او گفت: مسابقه‌ای برای آثار تولیدی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با موضوع شور و هیجان بازی‌ها در مساجد در نظر گرفته ایم.

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، برای همراهی با تیم ملی و مردم، سه سرود و نماهنگ را با عنوان‌های «مهد همدلی»، «ایران عزیز» و «نوجوان ایرانی» در فرصت یک هفته‌ای تولید کردند که در یزد و تهران، از آن‌ها رونمایی شد.

گفتنی است که با توجه به استقبال پرشور فوتبال دوستان از پخش دو بازی قبلی تیم ملی ایران در مساجد، امشب ۸ آذرماه ۱۴۰۱، همزمان با پخش بازی مهم ایران و آمریکا، بیش از ۶۰۰ باب از کانون‌های مساجد کشور نیز، میزبان علاقه‌مندان فوتبال خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار