رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده بروجن گفت: طی ۸ ماه گذشته ۲۳میلیون و ۲۹۸هزار و ۶۱۷ خودرو در سطح جاده‌های این شهرستان تردد داشتند.

محمد حسین پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجن ضمن اعلام تردد ۲۳ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۶۱۷ دستگاه خودرو از محور‌های این شهرستان طی ۸ ماه گذشته گفت: با تردد صورت گرفته ۲۸۴ هزار و ۴۳۴ مسافر جابه جا و یک میلیون و ۷۶۵ هزار و ۲۹۰ تن کالا حمل شده است.

وی افزود: آمار جابه جایی مسافر که از سوی ناوگان عمومی (اتوبوس، مینی بوس و سواری) صورت گرفته، درون استانی ۱۵۱ هزار و ۵۶۹ و برون استانی ۱۳۲ هزار و ۸۶۵ مسافر بوده و در همین زمان تعداد ۱۰۸ هزار و ۴۸۷ فقره بارنامه صادر و یک میلیون و ۷۶۵ هزار و ۲۹۰ تن کالا حمل شده است.


بیشتر بخوانید


نصب چهار هزار و ۲۰۰ تابلو در محور‌های شهرستان

محمد حسین پور در ادامه به اقدامات ایمنی همچون؛ نصب و اصلاح انواع تابلو اعم از (اطلاعاتی، اخباری و هشداردهنده) به تعداد چهار هزار و ۲۰۰ عدد، جمع آوری تابلو‌های غیرمجاز ۶۳ عدد، نصب نیوجرسی ۱۲۰عدد و نصب و اصلاح گاردریل دو هزار و ۸۵۰ متر اشاره کرد و افزود: ۷ کیلومتر روکش آسفالت و ۱۱ هزار و ۶۵۰ متر مربع نیز لکه گیری در سطح جاده‌های شهرستان انجام شد.

وی همچنین به حذف نقطه حادثه خیز محور امام قیس_چشمه رحمان، بهسازی و رفع نقطه حادثه خیز محور گندمان_ حسین آباد_نصرآباد اشاره کرد و گفت: اصلاح روشنایی محور حمزه علی و پل زیرگذر بلداجی و تهیه و اجرای روشنایی محور صادقیه بروجن نیز از دیگر اقدامات راهداری در زمان مذکور بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل بروجن با اشاره به انجام ۳ هزار و ۵۰۰ متر مکعب ریزش برداری، ۴ هزار و ۵۷۵ مورد پاک سازی سطوح جاده‌ها و ۶۰۰ کیلومتر پاک سازی گفت: در این اداره همچنین ۱۵۰ مورد سرویس و نگهداری و ۳۰ مورد تعمیر جزئی ماشین آلات راهداری انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیار
۱۷:۱۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
جاده های ترانزیتی میبایست دو و چند خطه شوند مخصوصا جاده ترانزیتی ایذه و بروجن که بنادر را به مرکز کشور وصل میکند
آخرین اخبار