شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی مشکلات تهیه دارو در شهر لاهرود شهرستان مشگین شهر را عنوان کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

مدتی است که زمزمه کمبود برخی دارو‌ها در کشور پیچیده و علاوه بر بیماران، برای خانواده های آنها نیز دردسرساز شده است. رنج و تحمل بیماری از یک سو و کمبود دارو مشکلات آنها را دو چندان کرده است. دارخانه های شهر را زیر پا می گذارند تا بلکه بتوانند داروی درد خود را بیابند. این روزها شهروند خبرنگار ما که برای درمان پدرش به داروخانه شهر لاهرود شهرستان مشگین شهر استان اردبیل مراجعه کرده است مشکلات تهیه دارو را با ارسال فیلم عنوان و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام بنده در تاریخ دهم آذر ماه ساعت حدودا ۷ شب پدرم را جهت مداوا به مرکز بهداشت شهر لاهرود شهرستان مشگین شهر استان اردبیل انتقال دادم و توسط دکتر مستقر در مرکز معاینه گردید و نهایتا چند قلم دارو تجویز کرد و یک قلم نیز آمپول به صورت دستی روی نسخه نوشت و گفت در داروخانه این مرکز آمپول نداریم از جای دیگری تهیه کنید و بعد که من جهت دریافت دارو به داروخانه مراجعه کردم خود دکتر هم آمد و به مسئول داروخانه گفت آمپول نداریم و به بیماران خودمان تعلق میگیرد و به شما تعلق نمی گیرد خواهشمند است رسیدگی نمایید که شرایط دریافت دارو چیست؟


بیشتر بخوانید:

نایاب شدن اسپری تنفسی سالبوتامول در داروخانه‌ها


 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار