امسال برای کمک به تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج به ۴ هزار و ۴۷۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، خدمت رسانی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به کمک برای تامین تجهیزات و درمان بیماران صعب العلاج نیازمند، گفت: این خدمات به ۴ هزار و ۴۷۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداداصفهان به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان ارائه شده است.

کریم زارع با اعلام گزارشی از عملکرد بخش درمان، ادامه داد: ۱۸ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان برای کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان به ۶۳ هزار و ۳۸۵ نفر از نیازمندان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

او با بیان رایگان شدن فرانشیز مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: براساس مصوبه دولت، فرانشیز (خودپرداخت) تمام مددجویان تحت حمایت اعم از شهری و روستایی برای خدمات بستری در بخش دولتی، همچنین فرانشیز بیماران خاص و صعب العلاج برای خدمات سرپایی رایگان و خدمات سرپایی درمان سایر مددجویان نیز از ۳۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه ۱۲۹ هزار و ۵۷۱ خانوار در سطح استان، تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: مصوبه رایگان شدن فرانشیز خدمات بستری مددجویان در مراکز درمانی دولتی اصفهان نیز در حال اجرا می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار