۴۵۰۰ نفر از دست کم هشت میلیون و پانصد هزار نفری که در آمریکا در فصل پائیز امسال به آنفلونزا مبتلا شده اند جان خود را از دست دادند.

۴۵۰۰ نفر از دست کم هشت میلیون و پانصد هزار نفری که در آمریکا در فصل پائیز امسال به آنفلونزا مبتلا شده اند از جمله ۱۴ کودک جان خود را از دست داده اند و ۸۷ هزار نفر نیز بستری شده اند.

خبرگزاری اسپوتنیک با اعلام این خبر به نقل از ارزیابی‌های مراکز کنترل پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا گزارش داد این تعداد ابتلا به آنفلونزای موسی در این کشور، زیاد است و در سراسر آمریکا نیز در حال افزایش است.

از ابتدای این فصل تاکنون دست کم هشت میلیون و ۵۰۰ هزار مورد ابتلا به آنفولانزا و بستری شدن هفتاد و هشت هزار نفر از این مبتلایان در بیمارستان‌های این کشور رصد شده است. این مرکز همچنین اعلام کرد از ابتدای این فصل، فوت چهار هزار و ۵۰۰ نفر ناشی از ابتلا به ویروس آنفولانزا در آمریکا به ثبت رسیده است.

بر اساس برآورد‌های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا، شیوع این میزان از آنفولانزای فصلی در کشور بسیار زیاد و این روند همچنان رو به افزایش است. بر اساس گزارش این مرکز در هفته منتهی به ۲۶ نوامبر، بستری شدن حدود بیست هزار مورد مبتلا به آنفولانزای فصلی در بیمارستان‌های آمریکا گزارش شده که در مقایسه با هفته ما قبل آن دوبرابر بوده است.

بر اساس اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا، همچنین تاکنون ۱۴ مورد مرگ و میر کودکان به علت بیماری آنفولانزا در این کشور گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار