چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات آسیب اجتماعی برای تجهیز مدارس شهرستان گرمی اختصاص یافت.

حسین مولایی فرماندار گرمی در جلسه شورای آموزش و پرورش گرمی مغان از در حال احداث بودن ۱۰ باب مدرسه با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی در این شهرستان خبر داد و افزود: علاوه بر این طرح‌های آموزشی در دست احداث، چهار باب مدرسه با هدف توسعه فضای آموزشی مناطق شهری و روستایی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین مولایی افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات آسیب اجتماعی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مدارس این شهرستان اختصاص یافته است که این رقم به تجهیز امکانات مدارس هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر تلاش آموزش و پرورش برای احداث مدارس در گرمی مغان، بنیاد علوی نیز در این شهرستان طرح‌های آموزشی اجرا می‌کند، اظهار دادشت:اسفند ماه سال گذشته مدرسه سه کلاسه شهید حسین‌زاده آرانچی در این شهرستان با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل و بنیاد علوی با ۱۸۲ مترمربع با تجهیزات کامل و استاندارد و سیستم گرمایشی پکیج و رادیاتور بصورت استاندارد به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.