رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مذاکرات تجاری این سازمان با سه کشور خارجی در حوزه محصولات کشاورزی موفقیت آمیز بوده و رو به توسعه است.

رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز شنبه در نشست شورای معاونان و مدیران ستادی این سازمان گفت: مذاکرات تجاری این سازمان با سه کشور خارجی در حوزه محصولات کشاورزی موفقیت آمیز بوده و رو به توسعه است.

افلاطونی افزود: به زودی نخستین دفتر صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای افزایش صادرات با اولیانوفسک در روسیه افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد : حضور سه سفیر از کشور‌های صربستان، بوسنی و هرزگوین و روسیه در سازمان جهاد کشاورزی نشان از ظرفیت‌های پربار کشاورزی در استان قزوین بوده که برای هرکدام برنامه ریزی شده است.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی گفت: محصول کشاورزی قزوین نباید بدون بازار بماند و با ظرفیت سنجی داخلی و خارجی برای محصولات کشاورزی قزوین می‌توان اقتصاد و معیشت بهره برداران را ارتقاء بخشید.

افلاطونی افزود: قزوین به عنوان یک استان برتر در حوزه کشاورزی شناخته می‌شود و باید در همه حوزه‌ها رتبه اول تا سوم کشور باشد که تحقق این مهم نیازمند پیگیری مدیران جهاد است.

وی اضافه کرد: برای سرعت بخشیدن به توسعه امورات بخش کشاورزی باید از ظرفیت دیگر دستگاه‌های خدمات رسان استفاده کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.