مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در بحث عدالت فرهنگی به مناطق کم برخوردار توجه ویژه داریم.

بهرام مسلمی مهنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: عدالت محوری اولویت امور برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است به همین دلیل مناطق کم برخوردار را برای برنامه‌های خود انتخاب کردیم و شهر رمشک یکی از مناطق دور دست در جنوب کرمان است.

او با اشاره به اتحاد و برادری و برابری بین مسلمانان افزود: ریسمان اتحاد را قرآن برای ما مستحکم ساخته، احادیث و روایات فراوانی در بحث وحدت در بین مسلمان روایت شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: هرکس در هر جایی ادعای مسلمانی می‌کند با کفار زندگی میکند و برای ما مسلمانان نسخه می‌پیجد بایدخیلی مواظب باشیم که ضربه‌ای به ما وارد نکند.

مسلمی مهنی گفت: دشمن با همه برنامه ریزی‌ها می‌خواهد بین مسلمانان تفرقه اندازد ما با اتحاد خود نباید اجازه دهیم، که دشمن پیروز شود.

حجت الاسلام احمدی مقدم امام جمعه موقت قلعه گنج در مراسم عصری در محضر قرآن گفت: خدا را شاکریم که توفیق داد در محضر قرآن باشیم، قرآن برای هر دردی دواست، و قرآن نازل شده تا انسان از گمراهی نجات پیدا کند.

او افزود: اگر میخواهیم برنامه‌ها ادامه داشته باشد باید برای خدا باشد و چنین کار‌هایی در دل‌ها و در ذهن‌ها می‌ماند.

امام جمعه موقت قلعه گنج با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) گفت: کاری که میخواهید ماندگار باشد باید برای خدا باشد.

حجت الاسلام احمدی مقدم تصریح کرد: توجه به قدرت الهی، توجه به اخلاص، توجه به الطاف خداوند، توجه به خواست خداوند و توجه به بقای کار سبب می‌شود تا امورات ما برای خداوند و رضای خداوند انجام شود.

مولوی حسن رمشکی امام جمعه اهل سنت رمشک نیزگفت: ما آینده روشنی خواهیم داشت، توجه به قرآن باعث می‌شود که جامعه قرآنی داشته باشیم.

او افزود: در عصر حاضر که برخی از جوانان ما از قرآن و دستورات قرانی فاصله دارند از افرادی که این توانایی را دارند تقاضا داریم که فرهنگ قرآن و را در بین جوانان ترویج دهند.

امام جمعه اهل سنت رمشک گفت: زمانی جامعه ما به معنای واقعی اسلامی است که با فرمایشات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم پیش رویم.

مولوی حسن رمشکی تصریح کرد: در منطقه رمشک مدارسی که دو دوره آموزشی را پوشش می‌دهند بیش از حد به معلم نیاز دارد تقاضا داریم که مسئولین به این موضوع توجه داشته باشند.

اجرای برنامه کودک و نوجوان با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهر رمشک

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از زبان هنر یکی از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است که مجری برگزاری این طرح موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن می‌باشد.

او افزود: شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ برنامه‌ای در قالب اجرای کودک باهدف استفاده صحیح از فضای مجازی، معایب و فواید فضای مجازی برای کودکان و همچنین در بحث مهارت کنترل خشم برای دانش آموزان دبستان برکت شهر رمشک با اجرای خانم مژگان سنجری برگزار و با رضایتمندی دانش آموزان همراه بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در این برنامه مسابقات قرآنی و ورزشی برای دانش آموزان برگزار شد و لحظات شادی برای کودکان رقم خورد.

در پایان از قاریان برنامه "عصری در محضر قرآن" تجلیل و به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات هدایایی تقدیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار