برگزاری اجلاسیه سالانه مجمع بسیج شهرستان راور

مجمع بسیج شهرستان راور با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

مجمع بسیج شهرستان راور با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان در نماز خانه زائر سرا ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد در این جلسه کارگروه‌های مختلف بسیج شهرستان طرح‌های خود را مطرح و در معرض عموم قرار دادند.

زمانی امام جمعه راور بعنوان رییس کارگروه تربیتی گفت: اولین مولفه از ملزومات تربیتی بحث ارتباط است و امروزه یکی از مسائل تربیتی ما قطع ارتباط است. زمانی بیان کرد قطع ارتباط به معنی کنار هم بودن و مواجهه با هم شدن نیست، مقوله ارتباط شاه بیت و بالاترین قالب مسئله تربیت است، متاسفانه ما اکنون در کشور شاهد مسئله قطع ارتباطیم و برای رابطه‌ی بهتر باید تلاش کنیم.

امام جمعه اظهار کرد:بعد از ارتباط گرفتن تربیت شروع خواهد شد و در این مقوله از باید منابع انسان ساز شامل قرآن و صحیفه سجادیه، مراکز انسان ساز شامل مساجد و حسینیه‌ها و نماد انسان ساز مانند مرجعیت و روحانیت استفاده کنیم.

یوسف نژاد رئیس کارگروه ارتقا سلامت روان مرکز بهداشت گفت:اختلالات اعصاب و روان در کشور با هزینه‌های اقتصادی مستقیم و غیرمستقیم روبه روست. با این اختلالات آسیب‌های اجتماعی افزایش و باعث تشدید روان خانواده‌ها شده است.

یوسف نژاد بیان کرد:حل و فصل مشکلات و اختلالات روانی برای مرکز بهداشت و درمان در اولویت قرار دارد، افزایش موارد اقدام به خودکشی، افزایش معتادان با سنین پایین، خشونت‌های خانگی، ایدز، بیماری واگیردار، تصادف همه بخاطر این اختلالات است و از آنجاییکه همیشه پیشگیری بهتر از درمان خواهد بود کارگروه ارتقا سلامت در این زمینه نهایت تلاش خود را خواهد کرد.

در پایان کارگروه‌های اقتصادی، علم و فناوری، خانواده و زنان و ... طرح‌های خود را ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار