وام کم بهره سرویس‌های مدارس به کجا رسید؟

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهردار یزد گفت: اسامی رانندگان سرویس‌های حمل و نقل مدارس برای دریافت وام کم بهره به تدریج به بانک‌ها ارسال می‌شود.

فعالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهردار یزد گفت: در جلسه‌ای که شهریورماه در فرمانداری یزد برگزار شد، استاندار برای جذاب کردن سرویس مدارس برای رانندگان بخش خصوصی قول داد که ۱۰۰ میلیون تومان وام کم بهره برای سرویس مدارس اختصاص یابد.

او افزود: قرار شد ۵۰ میلیون تومان در ماه‌های آبان و آذر و ۵۰ میلیون تومان نیز سال بعد و پس از پایان فعالیت سرویس‌های مدارس پرداخت شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهردار یزد ادامه داد: ماه گذشته اولین لیست با ۸۰۰ راننده ثبت نام کننده و سپس لیست ۶۰۰ نفره به فرمانداری ارسال شد و بر این اساس تاکنون هزار و ۴۰۰ نفر برای دریافت وام به فرمانداری معرفی شده اند.

او اظهار داشت: لیست سوم نیز شامل بیش از ۴۰۰ نفر در این هفته معرفی می‌شوند و قرار است در این هفته اولین لیست برای پرداخت وام به بانک‌ها معرفی و به رانندگان اعلام می‌شود تا برای دریافت وام مراجعه کنند.

فعالی درباره والدینی که وظیفه ایاب و ذهاب تعدادی از دانش آموزان را برعهده گرفته اند، گفت: این افراد هم می‌توانند به سازمان یا سایت سازمان و همچنین مراکز و شرکت‌های حمل و نقل مدارس مراجعه کرده و کار ثبت نام را انجام دهند.

او افزود: اطلاعات این افراد و دانش آموزانی که در این سرویس هستند از سوی مدارس و سپس شرکت‌های حمل و نقل برای ما ارسال می‌شود تا ما کارت را صادر کرده و اسامی آنان را برای دریافت وام در اختیار فرمانداری قرار می‌دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار