رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: امسال ۱۲۶ پرونده مبارزه با قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و ۱۲۲ فقره آن منتهی به صدور حکم شده است.

رحمت‌الله ابوذری با اشاره به اهمیت تشدید نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا، گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۲۶ پرونده مبارزه با قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان تشکیل شده که ۱۲۲ مورد از آن منتهی به صدور حکم شده است.

او تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال جریمه برای متخلفین صادر شده که تا به امروز ۵۰ میلیارد ریال آن وصول شده که با ایجاد هماهنگی و تعامل مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کشفیات و همچنین تشکیل پرونده برای متخلفین در حوزه قاچاق نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان ابراز داشت: بیشترین کشفیات شهرستان کاشان در ماه‌های اخیر در حوزه قاچاق سوخت بوده که با هوشیاری دستگاه‌های نظارتی و همچنین پلیس امنیت اقتصادی فراجا در کاشان کشف و ضبط شده است.

او با بیان اینکه در برخورد با قاچاقچیان قاطعانه برخورد می‌کنیم، گفت: قاچاق کالا و ارز می‌تواند ضربه سختی به اقتصاد هر کشور وارد کند و از این رو لازم است تا نهاد‌های مسئول در این شرایط در راستای جلوگیری از قاچاق تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.