آغاز آموزش همراه با تولید در مدارس کار و دانش

برای بهبود کیفی آموزش، طرح آموزش همراه با تولید در هنرستان‌های کار و دانش چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه فنی حرفه‌ای و کار و دانش آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور ارتقای کیفیت آموزش، بهبود کیفی، ارائه خدمات و تأمین بخشی از نیاز‌های داخل و خارج از آموزش و پرورش اجرای طرح آموزش همراه با تولید در هنرستان‌های کار و دانش استان آغاز شد.

ایرج کریمی افزود: یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش تقویت روحیه تلاش و عشق به کار کردن در دانش‌آموزان است.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: در همین راستا این اداره با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌های واحد‌های آموزشی به ویژه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و به منظور ارتقای کیفیت آموزش، بهبود کیفی، ارائه خدمات و تأمین بخشی از نیاز‌های داخل و خارج از آموزش و پرورش اجرای طرح آموزش همراه با تولید را در هنرستان‌های کار و دانش استان آغاز کرد.

کریمی ادامه داد: در قدم اول اجرای این طرح، نقشه کار‌های مشخص مانند میز‌های کارگاهی متوسطه اول، کتابخانه، میز تریبون و ... آماده شد و به هنرستان‌های داوطلب اجرا از جمله کار و دانش الیاسی دشتک، کار و دانش رهبری فارسان و کار و دانش ابتکار ناحیه ۲ شهرکرد پیشنهاد شد.

وی تصریح کرد: این کار‌ها در هر هنرستان با مشارکت کارگاه جوشکاری و تزئینات داخلی چوب و حضور فعال بیش از ۴۰۰ هنرجو با در نظر گرفتن آموزش‌هایی از قبیل؛ همکاری، وابستگی صنایع نسبت به هم، تعهد کاری، تولید محصول همراه با سلیقه خریدار، برآورد هزینه تمام شده با مبلغ قرارداد و انتخاب مواد اولیه با توجه به نقشه کار انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار